Gå til innhold

Må bare beklage mine litt teite innlegg om dagen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått fram det jeg egentlig mener.... litt vanskelig å få fram det jeg mener.. men hvis jeg hadde fått det fram så tror jeg faktisk dere hadde skjønt meg.. men det er en lang historie.. og jeg tør ikke legge det ut her for verden er ikke så stor for å si det sånn...

Og jeg er faktisk ikke en så sær og ufordragelig person som mange av dere tror..

og.. jeg mener ikke det er sært å ikke ha besøk på sykehuset .. men det var noe med måten det ble sagt på uten å gå nærmere inn på det.. Dum tråd var det egentlig.. for det ble helt feil..

Så... sorry..

kan vel snart kalle meg gulli 2.. ! :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo tross alt et nettforum... fort gjort å feiltolke, og ikke alltid så lett å få formulert ting akkurat som man ønsker.

Skrevet

Ta det med ro. Hvor lenge tror du folk husker slikt da? :)

Skrevet

håper ikke de husker det så lenge iallefall.. når jeg blir så misforstått ( som ikke alltid er så rart).. syns som ka ping skriver at det er litt vanskelig å få fram akkurat det jeg skriver..

får så dårlig samvittihet ( noe jeg får veldig fort også).. vil jo ikke at folk skal tro jeg er en forferdelig, grusom person.. jeg prøver faktisk så godt jeg kan her i livet.. selv om jeg har opplevd MYE mer motgang enn en i 20 årene burde ha gjort... :(

Skrevet

Du trenger ikke forsvare deg eller legge ut om ditt og datt for vår/min del;p

Ikke tenk mer på det, i morgen er det glemt..Hehe..Jeg forbinder ditt nick med kun positivt fra før ihvertfall:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...