Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 off nei... lurer på å ansette polsk vaskehjelp.. har såvidt tid til å vaske meg selv.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Eru sprø eller? Her vaskes det ikke med mindre mannen er hjemme og kan holde meg med selskap eller jentungen er våken og gidder å se på meg. Jeg trenger noen å snakke med for at jeg skal få gjort noe, når jeg er alene synker jeg sammen som en potetsekk. Jeg tror det har litt sammenheng med at jeg ikke har hatt så mye som tre timers sammenhengende søvn siden begynnelsen av september.
Cat.68 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har ikke helt skjønt poenget med rundvask for jul heller jeg da. Man sliter som en gal for å rekke over alt hva det nå er for jul, så sitter mor som en potetsekk julaften fodi hun slitt seg aldeles ut. Nei her vasker jeg som vanlig og tar rundvasken til våren isteden.
Willemo Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Rundvask? Hva det nå er så tror jeg ikke det har nådd byen enda. Men her er det eksamen og jobbing helt til jul, og da drar vi til svigers, så ingen vil legge merke til rundvasken som aldri kom. Vi får heie på vårrengjøringen!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Vi skulle shine leiligheten i dag, me jeg har vært i så sinnsykt dårlig form at det kunne vi bare glemme. Men har kvikkna til nå, så har skrubba badet fra gulv til tak. Rydda i klesskapet til meg, mannen og vesla. Rydda boden og vaska soverommet. Mannen har vaska kjøkkenet. Så får vi ta resten i morra. Det er kjedelig å vaske ned, men det er sinnsykt deilig når det er gjort!
danieI Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 jeg er mann og vasker lite....hender jeg vasker over noen bord og en kjøkkenbenk....det er så langt jeg strekker det.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Men JuleGrisen: du vasker jo alltid. Vasker du seriøst nå som du er syk også?? Jeg er så gled jeg bor her ute i ødemarken så ingen vil komme på treff til meg. Jeg hadde fått seriøst angst for at du skulle komme hit og tråkke på smulene mine. Jeg måtte jo ha vaska i tre måneder for å tørre å slippe deg inn:) Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå