Lille Jumbo Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Vet at dette blir bare syting men..... Jeg har ikke overskudd til noe lengre.Føler at kroppen er tom.....Har vondt i hodet hver dag, har ikke energi og ingen matlyst. Jeg er alene med 2 barn annenver mnd for mannen min jobber i nordsjøen. Han kommer hjem 16 des og det skal bli godt. Jeg har ikke handla en eneste julegave enda ikke vaska noe til jul og ikke bakt noe......Jeg som alltid har vert tidlig ute med alt til jul hvert år...Har fått opp julestjerna og kjøpt kalender til barna men det kostet mange krefter....Jeg jobber 100% men er ikke 100% på jobb. Føler jeg er sur og ikke noe hyggelig å jobbe sammen med. Prøvde å syte litt til mannen i telefonen i kveld men han sier bare "legg deg tidlig i kveld og få sove litt så er du uthvilt til i morgen" Skjønner ikke helt hva jeg mener han tror jeg for en natt søvn hjelper ikke , er like sliten når jeg står opp som da jeg legger meg.......Gleder meg til juleferien nå...... Sorry sytinga.....
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 jeg forstår deg veeeeldig godt, er alene m 2 små barn hver mnd, he he. Men er heldigvis ferdig m julegaver da.... Trenger ikke bake så mye julekaker, kjøp noe, og bak noe enkelt! Vasking er heller ikke så nøye, ta en shinings når mannen din kommer hjem. Og julegavene kan du også handle når han kommer hjem, om du ikke har noen som kan være barnevakt noen timer. Skriv en god liste over hva du skal kjøpe til de forskjellige, så er det unnagjort på et par timer! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå