Gå til innhold

Regnbuemor til 2!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en av dere opprinnelig fra nord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Nei ingen av oss er fra nord. Østfoldinger begge to:)

Skrevet

Ok! Kjæresten kjenner et par i Moss med barn skjønner du. Lesbiske vel og merke. Med to barn.. Tenkte kanskje at det var en av dere :-)

Skrevet

Vi ER lesbiske og bor i Moss da.... hmm.. ble litt nyskjerrig nå. Men vet det er flere par i byen her nå, med barn, men kjenner de ikke.

Skrevet

Ja.. jeg er litt nyskjerrige på de selv.. jeg.. Håper jo at det var en av dere.. da :-) Kjenner ingen lesbiske med barn i Østfold. Men, jeg har meldt meg på en mail-liste i regi av LLH i form av arrangementer ol.

Skrevet

Åja. Jeg og fruen traff nylig et par fra osloområdet. Møttes på cafe. De har en sønn som er omtrent like gammel som minsten vår. De traff jeg faktisk her inne, på donor egg sæd debatten. Ellers så har jeg kommet i kontakt med par i østfold via gaysir og facebook. Jeg er desverre fullt opptatt med småbarn og diverse om dagen så jeg har ikke kommet så langt som til å kontakte disse menneskene i virkeligheten da. Men det er ganske mange par i fylket her iallefall, så det burde ikke være umulig å få kontakt med noen. :)

Skrevet

Jeg har også truffet par/enslige gjennom gaysir som jeg har jevnlig kontakt med. Men, de bor i Oslo.. Hyggelig og treffes av og til. Samtidig så har man ikke så mye tid til overs i hverdagen. Men, jeg vet det skal arrangeres en juletrefest for homofile/lesbiske i Oslo rett etter jul. Og det tenkte jeg at vi skulle delta på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...