Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 For en måned siden gikk puppene mine rett og slett tomme for melk. Begynte å gi grøt og MME. Hun vil ikke ha mer enn 90 ml i slengen, og ikke så ofte, kan jo ikke true henne heller. Veide 5600 på 3 mnd kontrollen, veide henne hjemme når hun var 4 mnd: 6500 g og nå 5 mnd 6000g. Litt bekymret, bør jeg ringe helsestasjonen?? Er det vanlig???
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hei du:) Jeg vil anbefale deg å ringe helsestasjonen ja. Grunnen til at hun har gått ned kan jo være at hun er blitt veldig aktiv? Ellers så må du ikke stole blindt på vekten hjemme heller da. Den er ikke nøyaktig. Ta deg en tur på helsestasjonen du så kan du prate med de:)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 har time om en uke, men bør kanskje dra før den tiden?? Ikke lyst til å være sånn hysterisk mor heller HI
frøy@ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Jeg ville ha tatt meg en tur på hs og veid henne, uten tvil!Vekta der er jo mye mer nøyaktig enn vekta hjemme og hvis hun har lagt på seg bare 400 gram på 2 mndr, evt gått ned 500 gram på 1 mnd, så er det greit å få litt oppfølging. Jeg var flere ganger på hs utenom de faste timene da snuppa var bittelita og ikke ville legge på seg, det var veldig trygt og greit! :-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå