Gå til innhold

Fryser på brystvortene... Stiiiiiive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg blir litt kald, det f.eks blåser litt ute så blir jeg kjempekald på brystvortene- de blir stive og begynner å svi litt.......

Ka i all verden e det?

Tar lang tid før det blir borte. ka kan eg gjøre for å få det bort??? Bruke ullinnlegg i bh'en?? Fått noen av en veninnne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er førstegangs så jeg har ikke så mye peiling, men mener å ha hørt at du kan få brystbetennelse før en har begynt å amme. Bruk ammeinnlegg av ull ja. Da slipper du i hvert fall å fryse.

Skrevet

Tror dette er helt vanlig, har det selv og tror ikke at du har fått brystbetennelse, men det kan jo selvfølgelig være lurt å bruke ullinnlegg uansett i tilfelle! jeg får ekstremt vondt når jeg går ute og fryser, det er ikke deilig, jeg vet hva du snakker om! Kjennes ut som om de holder på å rives av... jeg bruker ullinnlegg for å slippe smertene! men det hjelper ikke alltid det heller desverre.. vi får bare holde ut:)

Skrevet

Hei! Jeg har hatt "is-vorte" nå i tre svangerskap, virker som om blodforsyningen forsvinner... Blir helt hvit, for så å bli lilla. Skikkelig ubehagelig. Det eneste som hjelper meg er å bli skikkelig varm, har til tider badet puppene i ganske varmt vann i vasken... :) Regner ikke med at det er farlig, har ikke hatt noen komplikasjoner senere, har heller ikke fått brystbetennelse. Kanskje noen andre vet noe? :)

Skrevet

Når de blir helt hvite - har du sannsynligvis noe som kalles Raynauds syndrom - ikke farlig:-) Lurt med ullinnlegg! Kle godt på deg.

Skrevet

Er ikke det fingre, tær og i sjeldne tilfeller tungespiss og nesetipp? Har ikke funnet at det gjelder brystvorter, og i mitt tilfelle går det over i det barnet er født og jeg får "brukt" dem...

Skrevet

Både brystvorter og peniser kan få det:-) (alt som stikker ut - hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...