mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 En god vennine av meg var sammen med en gutt i 6 år, la oss kalle denne venninen for "A", og denne gutten for "B". Etter seks år ble det slutt mellom A-og B, å han ble etter en periode sammen med en annen vennine av meg-som jeg kaller "C". Av en eller annen merklig grunn så får jeg høre at vennine A er blitt gravid med B, og at di to hadde vært utroe i sammen mot vennine C, Vennine A venter en liten barn i februar!! For noen dager siden så ser jeg på nettby at vennine A-og C har lagt hverandre til som venner på nettby, å har tydeligvis bare godt å si om hverandre.. Jøsses sier nå bare jeg!!! Greit nok at vennine A er en fryktelig god vennine av meg å jeg har bare godt¨å si om henne, så skjønner jeg ikke at vennine C, klarer å prate med henne i det hele tatt! Hadde typen min knulla eksdama si min bak ryggen min, å dem i tilleg hadde blitt gravide sammen, så tror jeg at jeg hadde tørna!!! Det som er det verste er at B-og C fortsatt er i sammen!!! Og at C og A prater sammen er jo utrolig!! C-skal jo bli stemamma til A sitt barn!! Syyyykt!!
brooklyn Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 ..og vet c at b er far til a sitt barn? Rimelig fornøyd for at jeg klarte å henge med i svingene:)
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Oj, rimelig spesiellt:-p Hadde nok ikke vært like raus selv nei....
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Ja C vet godt at at B skal ha barn med eksen!, og at dem var utroe bak hennes rygg! Hun er fortsatt sammen med B, å er tydeligvis vennine med A!! Jeg hadde tørna jeg..
WP-TLogPeanut Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Tror nok både A og B skulle fått klart seg fint uten meg etter noe sånt :s
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Uff ja stakkars lille naive C!!!
brooklyn Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde nok neppe vært like storsinnet. Eller dum, alt etter som..
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 Huffameg ja, stakkars lita. Må være vondt for dem alle. Håper bare alt er bra til lille gutt kommer ut. Jeg vet ikke om jeg hadde vært så fornøyd, om at typen hadde vært utro-pluss i tillegg at jeg måtte ha blitt minnet på det hver onsdag, å annenhver helg da lillegullet skulle ha vært hos far sin...
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Hm... er vi to Frk.Bibelstripp?
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 Nei i alle dager!!! Det kan vi ikke ha noe av! Hmm, jeg viste ikke at vi var 2!
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg forandret på nicket mitt, siden du hadde det først;)
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, så flott! Godt vi kunne gjøre dette helt problemfritt, hehe, viss ikke kunne du jo skrytt på deg en graviditet ;D
mamman til ana Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, ja jeg er ikke vanskelig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå