Gå til innhold

Tran...


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Har dere begynt å gi barna tran?

Jeg har glemt det helt! Skal ut og kjøpe d-dråper i morgen, tror jeg. Hun gulper en del, og det er ikke så kjekt å ødelegge alle klærne våre... Begynner med tran når hun slutter å gulpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om det er noen som anbefales, men jeg vet ihvertfall at jeg har aldri hatt problemer med å få i 3-åringen min møllers tran med sitronsmak. Han gapte som en fuglunge :o)

 

Den skal jeg ha til lillesøster også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med tran når han var 5 uker, men han er en storgulper så vi gikk raskt over til d-dråper. Veldig mye lettere å få i ham, og ingen gulping etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Helsesøsteren min sa det var helt greit å ikke gi tran, selv om det var hun som maset på meg i begynnelsen, bare jeg ga han AD vitamin dråper, for det var bra for hjernen. Desverre er ikke det å få kjøpt her i norge, kun i sverige. Er så heldig så jeg har 20min reise til beryktede svinesund og nordby, så det har jeg kjøpt. Like enkelt som d vitamindråper. :) Anbefales altså fra helsestajon for de som ikke tar tran:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også i D-dråper. Resten av familien tar vanlig Møllers tran (den med sitronsmak smaker jo kjempevondt!).

De to eldste klarte ikke svelge tranen skikkelig før de hadde lært seg å spise grøt. Derfor venter jeg til det med tranen til minsten også. Men, han slipper ikke unna den når han vokser til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i vanlig Møllers tran. Fikk beskjed om at de små ikke skulle ha tran med smaktilsetning. Begynte da hun var seks uker gammel. Hun er også storgulper, men av en eller annen grunn har hun ikke gulpet opp tranen enda ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...