feitogflott Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Og når gir dere ut de som ikke sendes??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Sendte de igår.. Deler ut etterhvert som vi ser de vi skal gi til personlig..
feitogflott Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Tenkte kanskje det var litt tidlig,men da sender jeg mine i morgen da!!
mayaya Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Sendte i går og gir ut etter hvert som jeg treffer folk!
mamma til c og d Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 sender i morgen og gir etterhvert:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg bestilte de i går, så det tar vell en drøy uke før jeg får sende Jeg har forresten bare kjøpt vanlig, dobble julekort og bestilt bildene hos Elkjøp
Mamma´n til A og F Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Er det sant? Hva er det som skjer a:) Hadde jeg fått et julekort 3 uker før jul, hadde jeg begynt å lure...Men har skjønt at flere og flere tar jula på forskudd. Rundt 20 begynner det å bli kos med julekort! God jul da dere:))
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 samme her.. drøyer litt til altså!! å få kort 1 uke før jul er greit... har ikke fått noen enda selv heller og fikk ikke noen i fjor før det nærma seg jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå