Gå til innhold

Når sender dere julekortene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når gir dere ut de som ikke sendes??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte de igår..

 

Deler ut etterhvert som vi ser de vi skal gi til personlig..

Skrevet

Tenkte kanskje det var litt tidlig,men da sender jeg mine i morgen da!!

Skrevet

Iløpet av uke 51 :)

Skrevet

Sendte i går og gir ut etter hvert som jeg treffer folk!

Skrevet

sender i morgen og gir etterhvert:)

Skrevet

Jeg bestilte de i går, så det tar vell en drøy uke før jeg får sende :)

 

Jeg har forresten bare kjøpt vanlig, dobble julekort og bestilt bildene hos Elkjøp :)

Skrevet

Er det sant? Hva er det som skjer a:) Hadde jeg fått et julekort 3 uker før jul, hadde jeg begynt å lure...Men har skjønt at flere og flere tar jula på forskudd.

 

Rundt 20 begynner det å bli kos med julekort!

 

God jul da dere:))

Skrevet

samme her.. drøyer litt til altså!! å få kort 1 uke før jul er greit...;) har ikke fått noen enda selv heller og fikk ikke noen i fjor før det nærma seg jul..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...