Lykke*Li Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Skjønner at det er en gooooooooood del jeg har gått glipp av her! Noen her som føler for å lete opp tråden til disse sakene, eller gi meg en update???! Ble nysgjerrig
LizzyG Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Mikael og Minstemann er døde, og Hotte Charlotte sliter med en kolikk (?) baby, og har kasta ut mannen sin.
TurangaLeela Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Hotte charlotte: Mannen var utro på det "groveste" mens hun var gravid, eller en god stund før også. Sa han reiste på jobb i nordsjøen og traff dama i stedet. Hadde han unge med den dama og? Mikael: Liten gutt var veldig syk da han ble født, de visste om det under svangerskapet, og døde tidlig kort tid etter fødsel. Ble selv helt lammet av og lese historien, helt grusomt... Minstemann vet jeg ikke.
LizzyG Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Ja, veldig ufølsomt, men alikevel sant. Har ikke satt med inn i de sakene , men har bare fått med meg hvordan det endte.
Monajenten Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Ehh...hun kastet ikke ut mannen sin bare på gøy akkurat da..hun hadde en særdeles god grunn.. Mikael og Minstemann er to små gutter som har blitt til engler:-( www.engelenmikael.piczo.com minstemann06.blogspot.com tidenetterpaa.blogspot.com
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Er jo folks liv man snakker om her, ikke en såpeserie som man kan oppdateres til når det måtte passe. Mulig det er jeg som er sær, men men...
LizzyG Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Vet at hun ikke kasta ut mannen sin på gøy, og at hun hadde den beste gunnen i verden men jeg sa heller ikke noe annet.
mamma >to gull Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 "Mikael-saken, Minstemann og Hotte C, hva skjer a.."?Hallo..Ville vel kanskje formulert meg litt annerelder HI.. Enig med deg over her, det er faktisk ingen såpeserie det her hvor folk bare kan be om oppdatering om folks liv..Du får heller sende personen en PM syns nå jeg..
pøber´n & je Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Det fins faktisk en søkemotor inne her. Bruk den om du er så veldig nysgjerrig
Lykke*Li Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Jeg beklager!!! Visste ikke at dette dreide seg om så såre saker! Så bare at det var så omtalt på "Hva husker vi best fra 2007" SORRY ;(
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Ikke alle lever her inne 24/7 så du er sikkert tilgitt:)
Frk. Vable Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Folk skriver da inn disse sakene selv, vel vitende om at dette er INTERNETT der alle kan lese det! Så hva er da problemet om folk spør hva som har skjedd? Hadde det vært hemmelig på noen som helst måte, så må da ikke folk legge det ut på nettet. Joda, såre saker akkurat dette, men det visste jo ikke HI...
M&K+Påsan <3 Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Nå har jeg lest om minstemann .. Å jeg gråter og gråter og gråter. Hvem er dette? Herreman å vondt det var ! Tenner et lys for disse i kveld, all min medfølelse går til dere !
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Har lest det jeg også. og jeg også sitter her og gråter... det er så ufattelig trist at slikt skal skje... håper han er på et fint sted, og at familien hans får masse støtte. hvil i fred, lillemann!
M&K+Påsan <3 Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Fikk lese resten nå ..Ingen fortjener å måtte gå gjennom noe slikt. Gutten hadde hele livet foran seg. Tror jeg måå inn å holde litt på gullet mitt nå, dette ble for mye for meg. Hvil i fred ja .. Hvil i fred .. Lillemann
M-N & sassy-susie Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 huff.. dettan visste ikkje eg heller om... men huff så grusomt.... eg har ikkje ord.... vil bare vekke snuppa mi å holde rundt ho.... uff, tenk at man ikkje har no garanti for kor lenge man får ha dem!!! det e så utrulig urettferdig!
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 Jeg klarer ikke slutte å gråte... Lest begge historiene om de små engleguttene nå. Og jeg måtte gå å holde litt rundt jenta mi. Så ufattelig urettferdig det er!!! Hjertet mitt holdt på å briste desto mer jeg leste! Utrolig vakre små. Hvil i fred begge to...Nå har dere det godt <3
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Hei, mammaen til Mikael dette da.. =) Ja desverre har det vært en del triste saker her i år. Ingen skulle behøve å oppleve det vi og andre har dette året, men desverre er det mange som gjør det. Og ja, vi har selv lagt dette ut på nett og må regne med reaksjoner av alle slag. Jeg opplevde at folk tvilte åpent på min historie før Mikael ble født, og selv om det var vondt er ikke det noe som sitter igjen nå. Ble heller ikke støtt av dette innlegget, men ikke alle er som meg da.. Vi reagerer forskjellig! Bare for å oppsummere saken om Mikael fort, vi fikk vite i uke 33 at han var syk og ikke ville overleve. Han hadde en kromosomfeil som ga han mange diagnoser med hovedskaden var i hjernen. En veldig stor hjerneskade, holoprosencephali (han manglet mye i hjernen). Han ble født i uke 35+3 og var sterkere enn alle trodde. Han levde med periodevis store plager og smerter i 2,5 mnd før hjertet sviktet og vi måtte gi han fra oss. Det verste vi noensinne har opplevd og forhåpentligvis noensinne vil oppleve! Men livet går videre for oss, vi har to andre barn å ta vare på og vi venter et nytt akkurat 1 år etter Mikael ble født. Mikael vokser opp på den andre siden og han er med oss overalt i alle situasjoner. For meg er det like naturlig å snakke om han som om min andre gutt, han har min kjærlighet på samme måte som storebror. Jeg er utrolig glad og stolt over å ha fått blitt mammaen til Mikael, som lærte meg så mye på den korte tiden han var her. Han gjorde noe med meg, og inni meg blir jeg aldri den samme.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå