Smånetta 14.mai Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Når bør vi gripe inn og redde Anonym fra seg selv? Jeg synes de blir tydeligere og tydeligere at vedkommende har litt problemer med å skille fantasi fra virkelighet. Et eksempel er når h*n skriver tråder der h*n rett og slett krangler med seg selv, retter på sine egne skrivefeil osv. Det er nok på tide å rekke ut en hjelpende hånd og vise litt medmeneskelighet, folkens.
snart mor til 3 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 nå er kanskje jeg litt rar sånn sett,men jeg føler at det er best å holde avstand til slike personer.. Ved 98% av tilfellene har vedkommede rømt fra ett eller annet psykiatrisk sykehus, og da vil ikke jeg ta sjangsen på å ha noe med vedkommede å gjøre. Tror heller jeg vil gå femti meter unna slike typer personer... Man vet aldri hva som feiler disse menneskene så for alles sikkerhet så burde vi nok ikke gå inn til noen konfrontasjoner med vedkommede. Da er det mer forsvarlig å ta en telefon til det lokale sykehuset eller til politiet så får de ta seg av vedkommede. Det er proffesjonelle personer som bør ta hånd av disse, og ikke den vanlige mann i gata.. spesielt når vi er gravide... De kan når som helst slå seg vrange, og vil du virkelig være der når det klikker??både du og barnet kan bli skadet.. ta hensyn til deg og barnet du...
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 "ler" JA!! Eller er sarkastisk og spydig med seg selv,bare for å ha noe å gjøre.
Smånetta 14.mai Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Vi burde få kvalifisert personell til å rekke ut en hjelpende hånd, altså... Tror du Jordmor Siri er kvalifisert til dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå