Gå til innhold

"Laptop" til 3-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en kjekk laptop å anbefale? Han har begynt å interessere seg for tall og bokstaver, vet han ønsker seg en laptop til jul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?

Skrevet

sikker på at det ikke skal stå 13 åring eller 30 åring?

Skrevet

Datteren min ønsker seg hest..... Det får hun IKKE!

Gi han spill som handler om tall og bokstaver. Da kan dere være med å spille.

Skrevet

Dei har jo noko på leikebutikker som likner litt på sånn "laptop", som er 3 år og oppover. Usikker på om det er ein form for spill el. noko som man kan lære seg tall og bokstaver med.

Skrevet

Jeg antar HI mener en leke-lappis?? for de har jeg sett på lekebutikken :)

Skrevet

Toys'r'us har to varianter, en fra ca 3 år og en fra ca 5 år. Er på tilbud nå i juletida.

Skrevet

Det er lekelaptop selvsagt! Koster rundt 300 kroner. Vet en kompis av sønnen min har en, med litt bokstaver, tall og enkle spill.

Nå liker han å skrive på min laptop, men det kan jeg jo styre min begeistring for.

Skrevet

Hvorfor leke lappert? De et jo mildt sagt elendige! Mini her på 2,5 år har en HP Laptop=)

Kjøp en av de billigste, så kan dere kjøpe flotte læringsspill=0)

Utrolig hvor fort de minste lærer seg til å behandle en pc!

Skrevet

Ja har vurdert å kjøpe lærespill til han også, mange av de er jo fra 3 år.

Skrevet

Jeg ønsket en slik nå til dattern som er 3,5 år. Jeg spurte tanta mi som er pedagog om det var lurt. Hun mente det var veldig dumt. At man heller burde sitte med barna og kludre ned tall og bokstaver på gamlemåten.

Skrevet

Hvorfor skal man ikke kunne gjøre begge deler?

Skrevet

Bruk av pc er et utmerket supplement til å lære seg tall, bokstaver, farger osv...

Skrevet

Han lever i en teknisk tid, data og mobiltelefon er en del av livet. Han elsker å sitte å skrive bokstaver og tall på dataen, og bruker mobilen min for å skrive tall. Han styrer dette helt selv, ikke noe press fra oss, vi teller selvsagt på fingre etc utenom. Tror ikke han er klar for å skrive med penn ennå, han tegner ikke litt forståelig engang. Det kommer vel.

Regnet bare med at andre hadde lekelaptopper eller dataspill til barn å anbefale :)

Skrevet

Vi har en. Du kan få den. Møkkmøkkmøkk.

Kosta vel skjorta for et år siden, er blitt brukt minimalt, og er bare dritt. Dårlig grafikk, umulig å forstå komandoene, ikke vanlig tastatur, så ungen må lære tastaturet helt på nytt osv. Finnes selvsagt varianter, men jeg anbefaler heller å vente ettpar år og kjøpe en ordentlig data. Nå overtok Guttongen min stasjonære i sommer, ikke blitt datafreak enda, men kjekk til bruk i forhold til spill. Skriving og regning gjør man uansett på gamlemåten.

Skrevet

Her får 3 åringen Fisher Price lap top til jul:) Tror det blir bra jeg. Kostet forresten 399 på smart club.

Skrevet

Ååhh unnskyld. Den jeg så på var en som var fra 3 år. Jeg fant den på ekstra leker, men de har den på toys`r`us også. De er fra vtech. Eller sa min gamledagse tante at om jeg skulle ha noe til dataen burde jeg gå for Josefine serien.

Sånn. Det var mine tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...