prekæs Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har dere noe å ønske dere til jul? Selv har jeg ventet med innkjøp av håndklær og nytt feiebrett. Bare for å ha noe å ønske meg om noen spør. Det andre jeg ønsket meg kjøpte jeg når jeg ikke trengte det. For trenge det gjorde jeg ikke:/
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ønsker meg en appanasje stort som et statsbudsjett og nye knæsje håndklær til badet.... Akkurat nå ønsker jeg meg en sjokolade:o/
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg ønsker meg en jobb. En fin jobb med ok lønn og hyggelige kollegaer:) Og ellers et ulteppe og spekeskinke, he he:)
♥Snulder Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Espresso-maskin!!! Deilig å kunne lage kaffe latten sin selv!!!
lenej :o) Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 å, her blir vi alltid glade for bøker, filmer, musikk å sånt men iår har vi ønsket oss gavekort på bohus hos alle, for vi skal kjøpe noe vi kan ha i gangen å ha klærne i. en kommode eller noe sånt.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 kaffemaskin og printer, får nok penger til printer, men ikke kaffemaskin, får heller ønske meg den til bursdagen i mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå