ToPrinsesser<3 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvordan gikk det hos vikarbyrået i dag?
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hmmm. Det gik greit. Det vikariatet var 4 timer hver dag 5 dager i uka. Og så pendling med buss 40 min hver vei, så da sa jeg at jeg ikke syns det vår så veldig bra. Det sa hun dama at hun forstod. Og nå har de lagt meg inn i det "skjulte jobbarkivet sitt" som hun kalte det. He he. Dvs der de tar folk til jobber før de lyses ut:) Det er jo bra.
ToPrinsesser<3 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Det blir for mye reising for 4t arbeid synes jeg personlig. Jeg jobber selv 75%, men med reisetid t/r er jeg borte 0745-1600, så jeg er begynt å vurdere om det er verdt den lange reiseveien hver dag. Lykke til med fremtidige jobber!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ja, det blir altfor mye reising for veldig lite jobbing. Men jeg saifra og det er jo like greit å gjøre det med en gang. Kunne likegodt jobba fullt da vet du. Kan tenke meg at det er vanskelig å finne fulltidsstilinger i nærheten av der dere bor også. Hvertfall ifølge min kilder:) He he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå