Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Tror han er lei av det samme hele tiden, og vil variere.....han blir 6 mnd den 19 desember.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Dette er jo ingen aldersgrense - bare en anbefaling. Du vil nok merke at 8 mnd grøten kommer ganske snart også
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Vi har snakket med nestle, og de sier at det har ikke noe å si når man begynner med 6 mnd glass når man først har gitt ris/maisgrøt. Grunnen til at det står 4 mnd på disse grøtene er at de er mildest på smak og skal bare tilvenne barnet fast føde. Men en gang de har lært seg å spise, så er det bare å begynne på noe nytt.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 ok, han har jo fått grøt siden han var 4 mnd...så da er d nok ik prob
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har gitt min 5 mnd gamle sønn middagsglass fra 6 mnd i dag. Og det gled ned på høykant i forhold til disse 4 mnd glassene som smaker fryktelig (absolutt ingenting, kanskje litt som viskelær? :-D) Hvis du ser på glassene,så står det forskjellige nivå. Det finnes 6mndglass med nivå 1, som da bare betyr nye smaker, og ikke nødvendigvis grovere konsistens.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 hvor mye gir du han av glasset ?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Det var et stort glass, og jeg ga han ca 1/4. Han skal få det samme i morgen også. Dette var forøvrig Hipp sin Penne med tomat og squash. Nam, nam :-).
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 Hmmm...okey =) Takk fore svar, da skal han få det i morra =))) *Spennende* =) Kjekkere enn det trøtte glasset til 4 mnd.... :/ hehe
mammatilTHEODOR:) Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 har også vurdert å begynne med middagsglass snart... Lillemann er 5 mnd,men har spist grøt siden han var 3,5 mnd.. Har prøvd den grønnsakspureen for 4 mnd... smakte pyton!! lillemann likte den heller ikke..
tralletonetroll Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Lykke til :-). Min sønn brakk seg litt i begynnelsen, men jeg tror det er fordi det var en ny smak. Da han hadde fått ett par skjeer så gled det ned. Og han smilte, som er et veldig godt tegn. (vet ikke hvorfor jeg var anonym.. gammel vane tror jeg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå