Gå til innhold

Er så varm!!!! Flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så varm, särlig i hendene og kinna. pga dette drikker jeg mye vann...er snart i uke 34.

Flere som er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og spesielt mot slutten av arbeidsdagen. Merker jeg er mer sliten da, kanskje det er derfor. Men det er hvertfall ganske grusomt, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Er i 32. uke.

Skrevet

Å ja! Frossenpinn som jeg vanligvis er, så er nå både hender og føtter gode og varme, og kinnene er konstant lysende røde :-)

Skrevet

Ja, kjenner meg kjempemye igjen! Har gått å vært varm hele svangerskapet, mens sambo går her inne og fryser :P Svetta jo ut et par gensre iløpet av dagen, men nå holder jeg meg bare til singlet :P klarer ikke bruke noe med armer, for jeg kreperer :P

Skrevet

Singlet, t-shorte og korterma bluser på meg også. Er fornøyd med 17-18 grader innendørs. Min mann spør hele tiden om vi kan fyre i ovnen, men jeg ber han heller kle på seg.

Sånn har det vært hele høst.

Skrevet

Ja, nyter og ikke være frossenpinn denne høsten !!!

Men- hetetoktene nattestid er noe herk da...!

Skrevet

Hehe ja! Min i utgangspunktet veldig varme samboer er nødt til å ligge med ekstra pledd om natta siden jeg må ha full lufting. Veldig varm egentlig hele tiden. (i uke 32)

Skrevet

Jepp, er noen hakk varmere enn ellers ja, jordmor sier at d vil nok også mest sannsynlig bli sånn etter fødsellen også, pga amminga..

Nå så sover vi m vinduet åpent + at jeg må ha på vifte.. helt tullete, så jeg kjøpte pysj t mannen min, han ble så frossen stakkar..

Skrevet

Kjempevarm, syns nesten synd på samboeren min som nå må bruke klær når han sover sammen med meg. Jeg bruker ikke engang dyne og han ligger v siden og hutrer. Når vi åpner soveromsdøren for å legge oss kjenner jeg et svakt friskt bris og syns det er kjølig og helt herlig....

Skrevet

jeg er i uke 34 og er sååååååååååååå varm heele tiden,

tror nesten jeg skal svime av noenganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...