Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Har ikke for vane og bli det men forholdet mitt går dårlig for tiden og sambo viser så lite interesse for barna.Jeg må hele tiden minne ham på å være oppmerksom på dem! Så i dag fikk jeg besøk av søstera mi og mannen.Han er så utrolig flink med gutten deres.Han gir så mye av seg selv til dem begge.Jeg synes jo at det er kjempe flott og det sier jeg til han men etter at dem gikk i dag ble jeg deppa for at min ikke er sånn. Syns det er trist at mine barn ikke har en sån pappa!!
Supertea Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det er trist at det finnes så mange ubrukelige menn.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 dette er kanskje bare en fase dere må igjennom? Kanskje mannen din er deprimert? Skjønner godt det er sårt for deg når du ser en så stor forskjell....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå