MissAntrop Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det noen som har erfaringer å dele som har hatt barn under 1 år i barnehage?
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Snuppa begynte når ho var 10 mnd, og det gikk strålende )
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Min gutt var 10 måneder og det gikk kjempefint. Lite grining, mye leking og har fått mange små søte venner og blitt veldig knytta til 2 ansatte i bhg.
Plutselig_gravid Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Barnet mitt begynte i bhg rett før 10 mnd. Fikk han inn i familiebhg og er veldig glad for det. Få barn og voksne og forholde seg til:o) Gikk utrolig bra. Elsket bhg. Men, han har alltid vært nysgjerrig og rastløs og aktiv. Ting må skje hele tiden. Alt gikk som smurt fra dag en:o)
MissAntrop Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2007 Tusen takk for svar! Veldig godt å høre. Vi må nemlig ha snuppa i barnehage når hun er rundt den alderen og jeg føler meg som verdens verste mamma
Pysa Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Snuppa begynte da ho var ti mnd, og personalet sier ho er det perfekte barnehagebarn. Noen dager har ho ikke tid til å vinke hadet en gang, før ho løper inn.
OsloMor Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jada, snuppa begynte da hun var 11 mnd. Hadde også skyldfølelse og gråt mye også, og vurderte faktisk å droppe ut av studiene, men kom over det og det gikk superfint! Det går bra og hun kommer til å trives, de ansatte kommer til å stelle så godt med henne at, også blir de omtrent en maskot for de andre større ungene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå