Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 usikkert hvilke skal jeg ha på meg... må si at jeg er ganske mørk...(a al Selma Hayek farger....) Tips? http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/445615
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 likte den gylne, men kommer ann på tilbehør, strømper og sko.. men likte livet best på den mørke, men der og kommer det ann på tilbehøret
olla Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Den brune, definitivt!! Men så liker jeg brunt veldig godt da!
♥Snulder Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Den mørke! Piff opp med litt sølvdetaljer el.
Pixie Power Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 "Alle" går i sort, så jeg ville valgt den andre. Spesielt hvis du har mørke farger og er litt gyllen i huden :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg likte den brune/gyldne best. Du kler sikkert begge to siden du har de.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Da blir det den gylende da :-) har kjøpt/deponert et par sko fra bianco, sån gylende..dempte, ikke så flashy.... nature farget strømper tilbehør.... hmm... vet ikke enda... hair style: opp skal prøve å selge den sorte da, trenger ikke den da.. begge ble kjøpte i Canada og ikke brukte.
meg & to små vampyrer Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Ja, det blir bra. Kanskje noe tilbehør som er litt mer farger på også? Mørkerø veske f.eks? Så ut som veldig pene kjoler begge to. Hadde jeg hatt en kropp med former, skulle jeg brukt slike selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå