Gå til innhold

Dere som røyker.. Ikke krangleinnlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vasker dere alltid hendene etter en røyk? Hvis dere ikke skal bort å ta babyen også?

Jeg bare lurer.. For jeg har en samboer som røyker, å jeg tåler ikke den røykelukta. Jeg har sagt det til han, at han må vaske seg først, og ta seg en tyggis eller noe.. Han var veldig flink til det i begynnelsen av forholdet (da gjorde han det av seg selv), men nå driter han i det virker det som, å skjønner ikke hvorfor jeg ikke vil at han skal ta meg i ansiktet osv.

Så jeg bare lurer.. Er jeg urimelig som forventer at han skal hvertfall vaskene hendene før han tar på meg? Han gjør det heller ikke før han tar på sønnen sin.. Å det irriterer meg.. For jeg vet jo selv hvor ubehagelig den lukta er..

Men han blir så sint hvis jeg tar det opp.. Skjønner at røyken er et sårt tema for han..=/ Men han må jo skjønne at jeg ikke orker lukta også.. Eller?

Å jeg tar aldri røyken opp på en ufin måte, maser heller ikke på at han skal slutte, for det vet han jo at jeg ønsker uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, å vaske hendene er et minimum. Og så har jeg egen jakke jeg bruker når jeg røyker. Men det stinker jo av meg uansett, jeg vet jo det... Skal slutte snart nå... Men det er absolutt ikke urimelig av deg å kreve at han i det minste skal vaske seg på hendene før han tar i babyen. Dessuten synes jeg det er egoistisk av ham å røyke når du ikke røyker og synes det lukter vondt!

Skrevet

Jeg røyker og kan virkelig ikke forstå hvorfor det skal være så vanskelig å vaske seg på hendene. det tar faktisk bare 2 min. ingenting han trenger å bli sur på.

du får vaske dassen og så putte fingrene i munnen på han etterpå. påpek at du ikke har vasket hendene, og se om han syns det er deilig.

Skrevet

Jeg røyker ikke lenger, men vasket alltid hendene etter en røyk.

Syns du kan kreve det av han. Det skal ikke gå ut over sønnen din at pappa røyker.

Skrevet

Her har vi egne jakker, skyllemiddel til munnen og vasker ALLTID hendene etter vi har røyka. Kanskje å lure seg selv, men vi forsøker å gjøre det beste vi kan av uvanene våre.... Moren min var på besøk og gjorde det IKKE, det fikk hun klar beskjed om å gjøre om hun skulle ta på babyen.

Synes ikke dette er mye å forlange av samboer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...