Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Da har jeg gått til innkjøp av sovepose til Mia, og hun slo seg overraskende fort til ro. Tok den varianten med strikk rundt madrassen. Jeg har vært ekstra kjip og satt klyper nederst i tillegg (den strikken var så langt oppe) fordi hun fant fort ut at ved å løfte begge beina så hoppa dyna opp på en artig måte, så nå ligger hun stille stakkars. Jeg ville tro at det var ekstra kjipt å bli tjoret fast på den måten, men hun finner jo så alt for mye underholdning i det å hoppe og vri rundt i senga, så det er kanskje lurt? Spennende blir det ihvertfall. Tenk om hun skulle sove hele natten, det skulle tatt seg ut! ;-)
Millapril Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Dette blir spennende å høre fortsettelsen på. Håper virkelig hun og dere får en god natts søvn med ny, underholdningsfri pose.
Bellen^2 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Så spennende å høre hvordan lillemor trives i den nye soveanordningen sin! Vi har lagt Sebastian i pose i går og i dag, den kan ikke spennnes fast da, men det gikk mye bedre enn det det gjorde forrige gang vi prøvde. Vurderer å sy på bånd slik at vi kan knyte den fast, men kommer til å se det an hvordan han slår seg til ro nå. Det var en periode han krabbet rundt i senga i søvne og sovnet i alle slags mulige finurlige stillinger, men han virker litt roligere nå Uansett spennende å høre hvilke erfaringer dere har/får:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Oi så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det har gått og krysser fingrene for at det går aldeles strålende!! Her så har snuppa rotet til kveldene igjen etter at hun hadde feber. Vi tok henne inn til oss da vi så at feberen steg etter at vi hadde lagt henne. Og da var det gjort! Nå har hun hylt i 1 1/2 time, og endelig roet seg ned. Håper vi får tilbake den gode rutinen igjen til farmor og farfar skal ha henne på overnatting om 1 1/2 uke...håpe håpe :-) Lykke til i natt!!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Da er den første natta over, og om alle netter blir som denne så vil jeg bare si; hvorfor har jeg ikke tenkt på dette før?? Hun lå jo helt rolig og ble mer rolig selv også. Fant til og med smokken selv den ene gangen jeg skulle inn og finne den for henne. Alt i alt våkna hun 2 ganger i går kveld og 2 ganger i natt. Det kan jeg fint leve med. Tror dette var ganske smart :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Så bra at den fungerer slik den skal :-) Hjelper sikkert at hun ikke klarer å kave seg opp selv også. Når hun ikke kommer noen vei så roer hun seg sikkert raskt ned igjen og sovner. Og så flink hun er som finner smokken selv!! Det har jeg bare opplevd at Camilla har klart et par ganger, tenk så deilig om de hadde kunne gi seg selv smokken hele natten *drømmer*
Bellen^2 Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Vi har også hatt god erfaring nå med soveposen:) Vi har ca 18-19 grader på soverommet, og det ble nok litt for varmt for Sebastian med bommulspysj, posen (foret men tynn) og dyne, så nå har jeg bare et pledd over han og det fungerer mye bedre. Han ligger roligere (selv om han ikke er bunnet fast) og han blir ikke så kald som da han hold på å krabbe ut av /sparket av seg dyna, så det ser ut som denne knøttesoveposen fungerer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå