Elskeråværemamma Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Halv ti idag gikk slimproppen, og nå har jeg hatt murringer nederst i magen (langs bikinilinja) i et par - tre timer nå.... Lurer fælt på om det kommer til å drøye en stund, eller om fødselen er i gang ....?? Hm?? Har litt vondt i ca ett minutt, så pause i ca 25 min før neste runde... Men bare LITT vondt?? Hm...... 4 dager til termin i dag, har ikke vært utålmodig til nå, men går rundt og håper på mere smerte i mage og rygg nå ja
Minnie Mom Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Min fødsel: Slimproppen gikk halv ti på morgenen, fikk mensenvondt som kom og gikk utover formiddagen. Begynte å ta tiden for å se om de var regelmessige, etterhvert kom smertene oftere og oftere og de varte lenger. Begynte etterhvert å blø og skjønte at ting var igang.. ) Gutten vår var ute 15 timer etter at slimproppen gikk. Tror absolutt at du er igang med fødsel, høres akkurat ut som det begynte med meg (han kom 6 dager før termin, rakk aldri å bli utålmodig). MASSE LYKKE TIL )
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 høres ut som dette er starten på fødsel ja. lykke til
Elskeråværemamma Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Takk for svar!! Er fortsatt veldig spent her )) Fortsatt bare murringer, håper det utvikler seg til skikkelige rier ja....
annie-77 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Åh, så spennende for deg :-) Hos meg gikk vannet ca 12 t etter slimpropen og da satt fødselen i gang. Jeg her 4 dager til termin og er så utålmodig, for hadde noen vonde rier natt til mandag så trodde noe var på gang, men nå har jeg bare kynnere i ny og ne. Så må belage meg på noen dager til :-( Masse lykke til!
raia81 ♂2008 + spire 2010 Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg krysser fingrene for deg, og at det er fødselen som er i gang!!! Så spennende
metteflette Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg håper også for din del at noe er på gang, men min slimpropp har jeg ikke sett og den er borte vekk, har vært borte i over en uke. Slik var det forrige gang også. 2 cm åpning, myk livmorhals, og MASSE murringer i en ca to uker. Men jeg går nå her. Termin imorgen... Men jeg krysser fingrene dobbelt for at det er annerledes hos deg! MAsse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå