Snupi27 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 vi var på hs i dag og fikk beskjed om at jenta vår godt kunne får to grøtmåltider om dagen. så jeg tenkte en på morgen og en kveld.. jeg kjøpte et middagsglass i dag, med bare grønnsaker i. det gikk ned på høykant, hun spiste nesten opp hele glasset. når hun får grøt spiser hun godt da oxo, men det ser ut som at hun liker glasset bedre.. er det like greit å gi henne middagsglass som grøt egentlig? kanskje grøt om morgen og glass om kvelden? hun er 4 mnd
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Kan du ikke gi to grøtmåltider og middag - dvs gi alt? Grøter har så mange forskjellige smaker. Min sønn har hatt sine favoritter fra dag 1.
Snupi27 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 mener du grøt på morgen, glass på dagen og grøt på kvelden..? jeg er bare litt redd for at det blir litt mye av det..? hun får mm i tillegg
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Grøt til lunsj, middag til middag, og grøt igjen til kvelds - eller det som måtte passe. Men ikke gi om hun ikke trenger det. Bare grøt og middag går jo fint det også. Finnes jo ingen fast regel på slikt. Noen barn liker best grøt - andre middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå