Gå til innhold

Forslag til pose til Simo Kombi?????????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

tenkte først å bruke dyne,ullpledd og sauaskinn i vognen men har nå lyst på en god og varm pose istedet. Er det noen som har forslag til en type? bør være hull til selene som passer til simo vognen,tenker da på neste vinter da vi ikke bruker bagen i kombien men sportsdelen. Jeg liker ikke voksi,så noen andre poser enn den...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke Vanvik saueskinnspose med helt trekk over (trekket kan taes av og vaskes) for tredje gang. Passer godt i vogna, litt lang når jeg bruker bagen, men bretter den bare nederst. Når ungene har begynt å reise seg i vogna har jeg brukt løse seler. Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ha odenwalder lammy jeg.. Den så så deilig ut! Vet ikke om det funker da!?

Skrevet

Har kjøpt basson sin lammeskinnpose på brio butikk til kr 1200.., den passet godt oppi.Har også hull til seler når sportsvogndelen skal tas i bruk..

Skrevet

Vi skal ha samme vogn - og hadde tenkt å kjøpe sånn odenwaelderpose med bamse i. Kanskje ha løst saueskinn under? Har ikke fått henta vogna ennå så jeg vet ikke helt åssen det blir. Om det er hull til seler vet jeg dessverre heller ikke. Så langt har jeg ikke tenkt:-) hehe.

Skrevet

Hei... Vi har simo duo og sånn odenwalderpose m/bamse.. Den passet perfekt oppi vogna... Det er hull til seler der:-)

Skrevet

Scoobydoo: jeg har en tendens til å tenke lang fremover av og til jeg.......men at jeg tenkte på at den skulle passe med seler henger sammen med at jeg opplevde på jobb at ett barn hadde en teutoniavogn med en pose som ikke passet i det hele tatt med selene i vogna,for å bruke selene (som han måtte ha på) så måtte overkroppen ligge utenfor posen,så det var bare fra midjen å ned han hadde pose...

Skrevet

P.s: Scooby: glemte å si at jeg også har tenkt på den posen, er den på salg i nærheten? har ikke avisen så jeg får ikke fulgt med der......

Regner med at mamma og pappa betaler den,men hadde vært kjekt å finne den på salg for det da.....

Skrevet

Skorpion: Jeg har ikke klart å finne noe salg på den - men mulig at lilleprins.no eller andre internettbutikker har den noe billigere? Vi tenkte å kjøpe vår i Sandvika - koster vel rundt 1700 tror jeg. Den med sau i bunnen koster enda mer. Dyre disse små krabatene våre;-) Du fikk ruge litt til skjønner jeg? Så bra. Ofte er mammans magefølelse helt rett;-)

Skrevet

Ja, jeg ruger enda....egentlig glad for det er ikke helt klar enda.........(mentalt,og forberedelser til jul)men burde kanskje vært det nå........jeg tenkte på buskerud storsenter jeg da.....tenkte å kjøpe uten skinn og heller kjøpe ett løst skinn,men vet ikke om det lønner seg....ja,de er dyre i drift krabatene våre,men heldigvis så er mye av det vi kjøper noe vi ikke trenger å kjøpe inn neste gang..........da hadde det blitt dyrt da...........

Skrevet

Damen vi snakket med på Barnas Hus anbefalte løs sau inni evt istedet for den med saueskinn i bunnen. Dette både fordi det var billigere, og fordi den med sau i bunnen ikke hadde noen annen "bunn" hvis man tok ut sauen.

 

Godt å få gjøre seg ferdig med forbredelsene først, ja:-) Jeg ruger for harde livet jeg også - han får værsågod holde seg inne til vi får feira jula hehe.

 

Vi er også så heldige at vi blir litt sponset av kommende besteforeldre, og det hjelper utrolig mye. Også har vi fått tak i litt brukt og lånt her og der. Nå har jeg redd opp senga (har lagt laken over så det ikke skal støve ned...) og kan nesten ikke skjønne at det skal snart ligge en liten knert oppi der... Skjønner ikke!!! Fikk holde lille skjønne Live (GucciBabyen) i går og kjenner jeg blir ganske utålmodig egentlig. Nå er det snart vår tur også!!!

 

:-)

Skrevet

Her er sengen oppredd også! da blir det den uten skinn!

vet du om Victoria med Celine i magen har fått? måtte jo ha gjort det nå...........

Skrevet

Stod annonse i avisa i dag - ser ut som Celina har kommet den 30.11:-) Håper Victoria stikker innom her og følger med etterhvert - ellers får vi sende henne en sms og høre om de vil være med på treff begge to:-)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har kjøpt Odenwalder posen. Den er kjempe fin og god og varm :)

Skrevet

Hei.

 

Vi har kjøpt Simo kombi også..og valgt å kjøpe Odenwald pose med bamse i,fikk den på åpningssalg på Barnas Hus til 1299, så da var vi heldige. Fikk denne anbefalt av ei venninne som hadde brukt denne posen til sin sønn.

 

Vet jo ikke om disse hullene i dyneposen passer til vognen, men det håper jeg da inderlig :-)

 

Hvis det blir veldig kaldt har vi tenkt å legge lammeskinn i bunn av vognen, så da tror jeg lillegutt ikke skal fryse.

 

Hilsen en spent mor, som bare teller ned dagene til lillegutt skal komme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...