nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 var på julekonsert i går, og robert stoltenberg hadde noen innslag. han kom kledd som yngve freiholt, og hadde diktet en sang. det var to vers til som jeg ikke husker, men jeg fikk meg en god latter ) Se min designerdress, det er en armani, alt hva jeg eier er klær og atter klær. det er fordi jeg er en shopaholic og fordi ett plagg er og en venn ett av de andre versene var noe lignende dette her... se min bluse er med skulderputer alt hva jeg eier har skulderputer sånn som den. det er fordi jeg er ganske harry og fordi (?) er min venn liker robert stoltenberg )
WP-TLogPeanut Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hehehe.... artig den var Liker han jeg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå