Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det mulig å ringe med skjult nummer fra mobil for tida? Er det noen som har oppskrift?
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Gå inn på innstillinger - anrop - VOILA, vis/skjul mitt nr. Dette gjelder i hvertfall min sony.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Eller tast #31# foran nummeret enkelt og greit! *31* fra hustelefon!
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Jøss, det er altså en hensikt med disse meny-greiene på telefonen!? Thænks! Hilsen teknisk idiot.
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 En Nokia av noe slag, ikke spør meg om modell. Men det du sa stemte sånn omtrent. Ikke at det hjalp - den dritten av en leieboer slengte på røret da hun hørte at det var meg.
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 oj da... Hun hadde sikkert ikke tatt tlf om hun hadde sett at det var deg...
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2007 Det har du helt rett i at hun ikke gjorde...
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. desember 2007 Iherdigheten min betalte seg, dvs - jeg fikk en opphisset telefon fra en i familien hennes. Men jeg oppnådde i det minste en, eh, slags kontakt. Nå krysser jeg fingrene for at slaskene betaler for seg uten mer fjas og tull. Hvis ikke blir jeg vel bare nødt til å forfølge dem til det skjer. Apropos - vet du hvor de leier ut høygafler hen, av den ekstra spisse typen?
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 haha... Utleie av Høygafler på uke- eller dagsbasis? Ring Felleskjøpet:o)
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2007 Du er altså et oppkomme av gode idéer! 'Lei av leie leieboere? Når nøden er størst, er potensielt farlige gjenstander fra landbruket nærmest'
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Ganske god der altså - hvor mange studiepoeng gir det tror du? Jeg sparer:o)
Ikkelektuell Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. desember 2007 Du får noen poeng av meg, i hvert fall ;-)
Dronningen! Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Godt, jeg gleder meg til eksamensfesten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå