Filippa K Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei og hopp! Nå er jeg over i uke 29, og dermed også 3.trimester, gleder meg til siste innspurt! Venter en liten gutt, har skuddårstermin. Fra før har jeg en jente. )
UpsyDaisy Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Velkommen! Jeg har vært her helt siden i går ;o)
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #3 Skrevet 6. desember 2007 Og jeg kommer etter i dag. :-) Har termin 1. mars.
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 syns det hadde vært litt moro om det ble skuddårsbarn jeg da. :-)
RagnaRettpå Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Ja, hadde kanskje det! Noe utenom det vanlige. Blir det 1.3. blir det en ekstra dag å vente på bursdagen for snuppa mi når det er skuddår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå