Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Leser her i et annet innlegg at man ikke bør gi mer enn to grøtmåltider pr.dag. Har aldri før hørt dette jeg. Min gutt får minst 3 måltider med grøt. Han spiser også middag, men HS ba meg vente med brød ettersom han ikke har tenner. Hvorfor bare to måltider? Barnet spiser jo hver 4 time - hva skal jeg da gi? Han drikker ikke mme el mm.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde gitt 3 grøtmåltider om dagen hvis h*n ikke fikk mm eller mme. Hvorfor vil han ikke ha melk?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vet ikke hvorfor han ikke vil ha melk. Ei i barselgruppa sliter med det samme. Han har liksom aldri likt det. Nekter bare å drikke. Spiser som en hest ellers da.
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Vi har en liten gutt med sonde, som sluttet å spise/drikke når han var 3 mnd gammel. Nå er han i gang med grøt og får det to ganger til dagen. Fortsatt vil han kun drikke minimalt (20-30 ml melk/vann). Sykehuset sa vi fint kunne gi han grøt flere ganger til dagen, da får han væsken gjennom den. Så jeg ville forsøkt flere måltider med grøt hvis jeg var dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå