supergyda Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Han bare måtte begynne å hamre og banke i det småen la hodet på puta. Det er et helvetes spetakkel her nå. Guttungen sitter i senga og leser bok, for det er selvsagt klin umulig å sove. Etter å ha vært gressenke og alenemor for en syk unge i nærmere en uke, er jeg helt desperat etter fred og ro og alenetid nå. Men det kan jeg visst skyte en hvit føkkings pil etter. Fan!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 haaaaaa.... den naboen der liker jeg vennen:-)
supergyda Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Da kan du få ham. Billig. Holder faen meg på ennå.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Har naboen sett deg tilte verbalt på inn og utpust sammenhengende over minst ti minutter ennå? Det kan hende det hjelper, du kan være nokså fryktinngydende.
supergyda Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Hadde han holdt det gående så mye som ti sekunder over klokken ni, så hadde han sett det. Det er ikke mange fordeler ved å bo i borettslag, men man kan (med vedtekene i hånd) skjelle ut naboen etter klokken ni om kvelden om nødvendig.
supergyda Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. desember 2007 Og der var han i gang igjen for andre kveld på rad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå