Gå til innhold

kjenner ikke spark i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 17 +5 i dag, og kjente det første sparket på fredag:) (17+0).

Han har vært veldig livlig, og jeg har kjent mye liv etter det...

men i dag, har jeg ikke kjent noe! luurer på om det var et lite spark på formiddagen eneste... bør jeg bekymre meg???

hadde en drøm i natt om at jeg mistet barnet mitt og... MARERITT! er glad for at det ikke var sant...

er det normalt at det plutselig ikke sparker en dag? eller at det sparker myye mindre enn de tidligere dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen ligger nok bare med ryggen utover og da kjenner du ikke sparkene når den sparker innover i deg. Ikke så tidlig.

Skrevet

jeg kjente første tegn til liv i uke 17, men jeg kjente ikke dagelige spark før i uke 20, så det nok ingen fare. Hvis barnet sparker mot ryggen, så kjennes det ikke i begynnelsen. Jeg er i uke 27 nå, og det er ikke alltid jeg kjenner sparkene mot ryggen så veldig godt, men mot magen har de blitt ganske kraftige.

Skrevet

Hei du! Husk at det er veeeldig tidlig enda! Det er veldig deilig å ha kjent de første bevegelsene der inne,men det er også lett å bli bekymra når man ikke kjenner de lenger... Når baby er så liten,kan den snu og vende seg alle veier,og det er ikke vanlig å kjenne noe hver dag enda..

Jeg var på sjekk jeg da jeg var 18 uker,da hadde jeg kjent liv i 2 uker så brått ingenting.. Var veldig godt å få det sjekka! Så om du er veldig bekymra og føler at noe er galt,så tar du kontakt med sykehuset.. Det er kun du som kjenner din kropp og din unge foreløpig. Men jeg kan nesten garantere deg at alt er bra der inne! Baby har nok bare lagt seg i en annen stilling.. Masse lykke til! Hilsen ei fra 3.trimester..

Skrevet

Har du prøvd å legge deg på ryggen og drikke et glass saft/brus og dytte litt på den lille tassen? Mulig du plutselig kjenner litt da. Men som andre også sier så er det tidlig enda og ikke sikkert du kjenner liv hver dag. Dersom ingenting funker og du fortsatt ikke kjenner noe er det helt greit å ringe føden, de tar slike ting veldig seriøst og vil nok kunne berolige deg enten per tlf eller ved en sjekk.

Hold oss oppdatert!

Skrevet

litt oppdatering til dere;)

lå i senga og leste ei bok i dag, og plutselig var det jammen liv der likevel... flere spark både store og små etterhverandre. Så dere hadde nok rett, han har nok bare ligget med ryggen til og sparket innover i kroppen. Uansett tuuusen takk for alle gode svar:) det var beroligende!

på mandag skal jeg uansett til kontroll, og får nok høre hjertelyden der uansett:) så da satser jeg på at alt er bra!

ha en nyydelig førjulstid med magene deres:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...