Gå til innhold

Oppholder Doffine seg her fremdeles?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp... jeg kommer meg aldri av flekken:-)) tihi...

Skrevet

Alt vel?

Savner litt å oppholde meg her altså.

Må jo innom innimellom å få rapport.

De fleste her kjenner jeg ikke til lengre

Skrevet

Her er det det samme... Driver å komme meg etter omgangssyken, men ellers bra:-)) Hva med du???

Bim er jo knall kjedelig nå.... Grusomt kjedelig. Og er ikke mange av de gode gamle her... Men er jo mange nye som er kjempekoselig:)) tihi. MEn savner den gamle gjengen vi var her før.-))) Dæven å moro vi hadde det... hahahaha

Skrevet

hei doffine..=))

stemmer det at du er gravid??Hvor langt da??

håper alt er bra med deg...og alle andre jeg "kjenner"..

klem..

Skrevet

heiiiiii Maria:))))))

Leeeeenge siden... hvordan går det??? Og hvordan er det med jentene???

Jeg var gravid... mista for ca en mnd siden. Mista i uke 6... Så nå håper jeg at det sitter neste gang:-))

Skrevet

nei???er det mulig...åååå...håper du får en spire som sitter denne gang da...du har mista ganske mange nå..er så trist..huff..:(((

er kjempe bra med jentene..helt topp..L har nettopp begynnt å klappe da...er så søtt og V sier mamama hele dagen lang..hehe..er så gøy..

de er snart 8mnd alt..tiden går så fort...

tenker mye på deg..håper du får en liten snart...=))

Skrevet

Jeg skal få baby klister neste gang:-)) Også skal jeg få tilrettelagt jobben så jeg slipper løfte en eneste ting. Så da er det å vente å se når jeg blir gravid igjen. Men jeg orker ikke å stresse... er null temping, ikke noe el tester... og puler når jeg vil:-)) har jo hatt det slik hele tiden, men har jo tatt et par eltester i ny og ne:-))

ÅÅ er de 8 mnd alt??? Dæven å tiden flyr... Er så moro når de begynner å si litt samt gjør bevegelser de skjønner på oss er koselig:-))

Så koselig å lese at du tenker på meg:-)) Jeg titta på vennelista mi her forrige dagen... og da huska jeg at det var en evighet siden vi hadde snakket sammen..... og syns det var dritt at jeg ikke har deg på msn...

Vet ikke om du har fått med deg at jeg har kjøpt en hund til???

Vi kjøpte ei søster til doffen:-))))

Skrevet

hehe..pul når du vil ja..lurt det...og det er virkelig lurt å ikke stresse...er så mange som stresser og det funker nok ikke like bra gitt..lykke til..skal krysse alt jeg har hvertfall..=))

ja,gudamei..de er 8mnd 20 des da..men ække lenge til..å de er skikkelig aktive om dan..sitter på gulvet å skifter på begge samtidig innimellom,å da bare homper de seg bakover når de ligger på ryggen å sånn..snart løper de i hver sin retning..hahaha..

ja,lenge siden jeg har snakket med mange av dere snupper..snakker med Kine,lillekulaogfredrik,mochicka(?),circe og chanzei(eller hva det var hun kaldte seg en gang..) =))

ja,er det den hunden som er på profilen din??sååå søt..

sender deg pm med msn min,er ikke der så mye,men innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...