Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Endelig fikk jeg ut fingeren og tok med meg lille rosa ned i kjelleren..........det har sett ut som et sant helvete der nede og aldri orker man ta tak i det..........MEN, så fant jeg ut at om lille rosa får bli med på moroa så går det jo lett som en plett, så nå har jeg på to timer tre fulle sekker som skal kastes, en plankestabel som skal kappes til vedovnen, tre fulle sekker til Fretex og ennå gjenstår masse masse masse.......men nå gidder jeg ikke mer, så nå skal sambo ta en sjau, mens jeg stikker i butikken og handler inn litt mer av ymse slag som vi har gått tom for siste uken:-) Det er så utrolig deilig å se kjellergulvet sitt igjen:-) Inne på kjellerstuen venter en stor sorteringsjobb,for der står det ca 5 sekker med baby/jentetøy som skal sorteres og sendes til neste jentebaby som ventes i familien, men det er jo rene kosejobben. I tillegg har vi en pall (faktisk) med kartonger som er fulle av bleier......vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av dem, men håper på litt stableplass i kjelleren når den er ferdig ryddet:-) Dette hadde vært kjekt å slippe en pall med bleier inne på¨kjellerstua når vi får besøk av svigers neste uke...for de skal jo også ha et sted å sove:-) Hei litt på oss da jenter - vi synes selv vi er fryktelig flinke altså;-))
Hobbyfotografen og Em Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Heia heia... Har selv kastet to store svarte søppelposer.. deilig!! Men ja, det er mere.. huff.. skjønner ikke hvor all dritten kommer fra..
Karomamma Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 HEIA HEIA HEIA!!! Du og lille rosa er sabla gode altså!!!!
Urtete Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Så flinke dere er!:-) Det minner meg forresten om kjellerstua i urtehuset.. Hærlighet, den har blitt en oppbevaringsplass! På peisen ligger det bunker med rent sammenbrettet tøy, over sofaen henger det "litt brukte" klær, bordet er dekket med diverse leker, tegnesaker, klær, dill og dall og rot, i et hjørne står et tørkestativ med klestørk... Det er på tide å gjeninnta rommet som en STUE!!! Vi tar et "løft" der nede et par-tre ganger i året. Og hver gang lover jeg meg selv at DENNE gangen skal det ikke få skli ut.. Men hva skjer? Jo, sakte men sikkert legges det litt rot her og litt rot der - og VIPS så har vi atter en gang et roterom av dimensjoner... Ganske rart og ganske irriterende egentlig.. Og VELDIG selvgjort hehehe! :-)))))
Maud Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 Dere kan gjerne komme til meg også. Vi skal jo flytte snart og skal ha flyttebyrå som pakker for oss. Hadde vært lurt å få unna litt rot før den tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå