Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er yoghurt greit å spise? Fant ikke noe om det på matportalen sin side..
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jepp,det er det! Sunt for magen din og barnet ditt! For min del er det det eneste som hjelper mot halsbrann..
Ny runde? Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Yoghurt er bra. Og skal du gjøre det "enda bedre" velger du Biola. Denne inneholder LGG , noe som man ser at kan være veldig sunt for barnet. Spesielt den siste tiden av svangerskapet det er veldig positivt.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Hei husk da å spis yoghurt med mindre sukker da.. proppfult med sukker i vanlig yoghurt. Biola med smak er heller ikke mye bedre. men naturell biola er sund. Men yoghurt er jo sunnere enn sjokolade... hørtes kansje litt streng ut her jeg... d var ikke meningen. men har nettopp vært på et kostholds og ernæringskurs gjennom jobben, der fikk jeg mange ahaopplevelser gitt! som f eks at makrell i tomat inneholder like mye sukker som i ketsjup..
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #5 Skrevet 6. desember 2007 whooo cares hvor mye sukker det er i makrell i tomat.. fuckings hysteri ass
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 Går vel ikke an å sammeligne ketchup og makrell i tomat. Ååh kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på at folk kan være så korka.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #7 Skrevet 6. desember 2007 Greit å vite dersom man har fått beskjed av lege / jm om å redusere eller helst ikke innta sukker i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #8 Skrevet 6. desember 2007 går faktisk an å sammenligne ketsjup og makrell jo:) d er like mye sukker i makrell i tomat som i ketsjupen.
Voyeur Skrevet 6. desember 2007 #9 Skrevet 6. desember 2007 Poenget er vel at makrell i tomat har andre sunne ting i seg som ketchupen ikke har. Dessuten er det vel ikke det man burde ligge lengst unna hvis man ikke skal ha i seg sukker.. Og hvor mye ketchup spiser dere egentlig? Jeg tror jeg spiser ketchup 1 gang i mnden, og samme med makrell. Og da utgjør det kanskje en ss tilsammen? Ingen som spiser bare ketchup, og det er vel tilbehøret til ketchupen som er mest usunt, ikke ketchupen i seg selv.....
Plopp Skrevet 6. desember 2007 #10 Skrevet 6. desember 2007 Hahahaha... sorry att jag skrattar men ibland går detta nästan lite långt!! Ingen som tänkt på att makrill i tomat faktiskt innehåller MAKRILL!!! Det är ju supersunt! och som Voyeur skriver... Vem i all världen äter såå mycket ketchup... :-D Thihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå