Gå til innhold

Yoghurt

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Er yoghurt greit å spise? Fant ikke noe om det på matportalen sin side..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp,det er det! Sunt for magen din og barnet ditt! :)

For min del er det det eneste som hjelper mot halsbrann.. :)

Skrevet

Yoghurt er bra. Og skal du gjøre det "enda bedre" velger du Biola. Denne inneholder LGG , noe som man ser at kan være veldig sunt for barnet. Spesielt den siste tiden av svangerskapet det er veldig positivt.

Skrevet

Hei

husk da å spis yoghurt med mindre sukker da.. proppfult med sukker i vanlig yoghurt. Biola med smak er heller ikke mye bedre. men naturell biola er sund. Men yoghurt er jo sunnere enn sjokolade... hørtes kansje litt streng ut her jeg... d var ikke meningen. men har nettopp vært på et kostholds og ernæringskurs gjennom jobben, der fikk jeg mange ahaopplevelser gitt! som f eks at makrell i tomat inneholder like mye sukker som i ketsjup..

Skrevet

whooo cares hvor mye sukker det er i makrell i tomat.. fuckings hysteri ass

Skrevet

Går vel ikke an å sammeligne ketchup og makrell i tomat.

Ååh kjenner jeg blir irritert bare av å tenke på at folk kan være så korka.

Skrevet

Greit å vite dersom man har fått beskjed av lege / jm om å redusere eller helst ikke innta sukker i det hele tatt... :)

Skrevet

går faktisk an å sammenligne ketsjup og makrell jo:) d er like mye sukker i makrell i tomat som i ketsjupen.

Skrevet

Poenget er vel at makrell i tomat har andre sunne ting i seg som ketchupen ikke har. Dessuten er det vel ikke det man burde ligge lengst unna hvis man ikke skal ha i seg sukker..

Og hvor mye ketchup spiser dere egentlig? Jeg tror jeg spiser ketchup 1 gang i mnden, og samme med makrell. Og da utgjør det kanskje en ss tilsammen?

Ingen som spiser bare ketchup, og det er vel tilbehøret til ketchupen som er mest usunt, ikke ketchupen i seg selv.....

Skrevet

Hahahaha... sorry att jag skrattar men ibland går detta nästan lite långt!!

Ingen som tänkt på att makrill i tomat faktiskt innehåller MAKRILL!!!

Det är ju supersunt! och som Voyeur skriver...

Vem i all världen äter såå mycket ketchup...

:-D

Thihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...