AnonymMamma Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvilke farger og ka pynter du med????????????? =)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hvilken julepynt har vi? Nisser. Det går i rødt. Mange levende lys!
strekkmerketrollet Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 HVILKEN julepynt? jo, engler, nisser og mye levende lys. Går i mye rødt og lilla.
Mamma til 3E Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 vi pynter med lys, røde kuler og røde sløyfer
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vi har bare hvitt:o) Har flere hvite oppsatser jeg har kjøpt i blomsterbutikk hvor det er pyntet med hvitt, sølv og perler. Så har jeg sølvlysestaker med hvite lys.. Og hvite matte hjerter og sølvkuler som henger i en "fisketråd" i gardinstengene. På barnerommet er det små nisser og diverse da..
hund&barn@fullrulle Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Nå? Har ingen julepynt, men har opp julegardiner som er røde og kjøkkengardiner med dompapper. Ellers er det lilla her nå, så adventpynt Til jul når jeg har julepynt er det masse nisser og rødt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå