ainapost Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Fikk nappet ut hormonspiralen i dag. Nå satser vi på nr 3. Min mann er meget skeptisk, men jeg er veldig klar!!! Noen som har blitt gravide etter å ha brukt den? Tok det lang tid? Brukte 1 år på å bli gravid de to første gangene.... Takk for svar! Mammatil3
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Har hørt av flere at det i praksis skal komme igang igjen med en gang, og at spiral er et prevensjonsmiddel som slutter å virke med det samme den er ute. Det sa legen til meg da jeg fikk satt inn min også. Men har foreløpig ikke erfaring selv! Gratulerer som prøver, forresten! Håper det går raskere denne gangen.
Trulte76 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 da jeg tok ut min skulle vi ike bli prøvere med engang..for jeg tok den ut pga jeg ikke tålte den..etter 8mnd..så første mnd hoppet han av., men andre mnd så hoppet han ikke av og da ble jeg gravid også.. så med meg kom alt i rute med engang jeg tok den ut Lykke til som prøver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå