Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å dele min positive historie fra fødselen til dere som fortsatt venter deres små.

Jeg hadde skikkelig fødselsangst den siste mnd av svangerskapet mitt.Det var så ille at jeg begynte å få våken netter de siste ukene.

Da dagen kom tenkte jeg at dette tør jeg rett å slett ikke.Men det gikk over all forventning.Det tilsammen tok 9 timer.Det var helt anneledes enn jeg hadde forestilt meg.Det som jeg trodde skulle bli helt forferdelig var bare helt naturlig og fint.Smertene var absolutt ikke så ille som jeg hadde trodd.Jeg hadde ingen form for smertestillende bare akkupunktur.Følte rett å slett jeg ikke trengte det!Nå har jeg endelig skjønt det folk sier om at dette er vi bygd til.Vi er lagd til å klare å føde barn.

To sekunder etter jenta mi kom ut tenkte jeg at dette skal jeg gjøre igjen.Dette var kjempe fint å jeg skal ha flere barn.Grunnen til jeg skriver dette er fordi jeg savnet å høre de positive sidene å ikke bare de negative.Ofte settes det fokus på det som er negativt.Håper min historie hjelper deg som gruer deg veldig til fødselen.Den er sant som de sier...dette er vi skapt til!!!!

Så lykke til jente dette er en fantastisk opplevelse å du ville ikke vært foruten:)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Takk for ei flott, positiv fødselshistorie!! Hørtes ut som en deilig fødsel. Jeg gleder meg til det blir min tur=) Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...