Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo sååååå billig nå! Og dollaren er nesten gratis. Men er det fornuftig, forsvarlig og så videre? Noen som har prøvd å reise i 14 timer med små barn?

Jeg vil gjerne ha litt tips her :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skulle ikke være noe i veien for det! Det sies jo at det er mye lettere å reise med en baby før den har lært å krabbe/gå. Kjenner flere som har reist til Thailand med babyer, så hvorfor ikke USA.

Vi skal reise til England når baby er 5 mnd, er selvfølgelig mange flere praktiske detaljer å tenke på, men vi gleder oss!

Skrevet

Vi fløy med vår seks mnd gamle sønn for 2 år siden. Han klarte turen veldig fint. Vi savnet å ha med noe han kunne være i i transit (to flyplassopphold med ventetid under reisen), en softbag eller noe hadde vært nyttig. Det var også nokså tungt å holde ham under turen, han hadde ikke eget sete. Vi fant heldigvis et ledig sete som vi kunne legge ham i når han sov. Det er nokså stor smittefare i flykabiner, så hvis han er spesielt utsatt for luftveisinfeksjoner eller ørebetennelse ville jeg ikke utsatt ham for det.

Under oppholdet ble døgnrytmen litt feil, så vi var mye våken om natten med ham, og han sov omtrent hele dagen.

Ellers var det en super ferie! God tur!

Skrevet

Jeg har reist mange ganger over. Sønnen var kun 7 mnd første gang. Gikk helt fint. Reiser over igjen, når datteren er 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...