Gå til innhold

Ubehag ved venstre eggstokk


Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg har stikkinger ved venstre eggstokk og så stråler det ut og litt ned mot lysken... Er det flere som har slik vondt og vet dere hva det kommer av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også kjent dette. I starten hadde jeg mye stikkinger på begge sider, og forsto at det var normalt siden livmoren skulle vokse. Etterhvert la jeg merke til at stikkingen oftere og oftere bare kom på venstre side, og ble litt bekymret. Men har hørt at dette også er normalt. Det kan f eks være en nerve som ligger i klem, eller bare livmoren som vokser.

Når det gjelder smerter i lysken, er det leddbånd som holder livmoren på plass, som strekkes når livmoren vokser. Disse smertene kan komme på en eller begge sider og er helt ufarlig. De forekommer visst mest i starten av svangerskapet, så pust ut!!! Jeg er 14+2 nå, og det går lengre og lengre mellom hver gang jeg kjenner noe av dette...

 

=)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Takk for svar :-)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...