Gå til innhold

El en uke forsinket, eller gravid...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikm mandag/tirsdagmorgen, men har ikke fått mensen.

Fikk veldig ømme pupper på mandagen, da jeg hadde ikm. Og de er veldig ømme nå og, veldig ømme!

De bruker alltid å bli ømme en uke før ikm, men det ble de ikke denne mnd. Men kan det være at jeg er gravid, og derfor ble det litt annerledes denne mnd? Jeg har aldri fått el en uke for seint noensinne, så jeg håper virkelig at det ikke er det som skjer.

Noen som har opplevd å fått ømme pupper rundt ikm og være gravide, som ellers har fått pømme pupper ca en uke før?

Jeg vet at det bare er å ta en test, men etter så mange mnd så orker jeg ikke å teste mer..Får iallefall vente til det har gått noen dager til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi er i den samme situasjonen! Men jeg er 32 dager over IKM.. Har ikke testet siden november da den var negativ..

JEg har ømme bryst, kvlame, trøtt, og rar i magen.. Har drøyd den testen for er lei av å bli skuffa.. Men denne gangen er det jo håp. Har aldri vært så lenge etter med IKM før..

Skal teste neste fredag, heng deg gjerne på så kan vi teste sammen! Er jo håp på deg å:o)

Skrevet

Oi, 32 dager! Det var lenge... Pleier du å ha uregelmessig syklus eller? Det var lenge å gå over.

Jeg kjenenr at jeg blir nervøs bare jeg tenker på å teste, men er jo like greit å få det overstått. Men venter jeg litt så kan jeg jo "kose" med meg tanken på at det kanskje er en liten en inni der...for er så redd for at den skal være negativ igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...