Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Lille her har snart burdag ,3 år, noe ho snakker VELDIG mye om. De siste ukene har ho brukt trusler for å få vilja si, som feks: Mamma, hvis ikke jeg får sjokolade så får ikke du komme i bursdagen min. Eller nå da, som ho sikkert skulle være snill mot meg som har omgangssyken : Mamma, du får lov å komme i bursdagen min! (stort smil, suss og kos) også skal du få lov å bake kake! Også gikk ho, men kom fort tilbake, og mamma. Hvis du vil kan du kjøpe pakke til meg.Hihi;) Lurer på hvem som hadde ordnet med bursdagen hennes om jeg ikke hadde fått lov:)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 hihihihihi søta:) Bruker dere mye trusler sånn til daglig eller hehehehehe
Twintipp og himmelblå Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Gud, så nydelig:O))))))) *ler*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Hihi:) Har sikkert kommet en uskyldig trussel en og annen gang ja, men de små skal jo ikke lære av oss voksne? ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå