Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er 99% sikker på at en bedrift jeg har jobbet i driver forsikringssvindel i stor grad. de har fått igjen på forsikringen for et stort vareparti fordi det var skadet. Allikevel har de solgt ut disse varene senere (til full pris). det kan da ikke være lov? Kan jeg melde dem til økokrim anonymt og selv om jeg ikke er 100% sikker? eller er det ikke min sak? jeg føler ihvertfall et ansvar for å si ifra om dette.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Slike Stasi-sladrekjerringer som deg fortjener faktisk å få Italienske svømmeføtter for så å bli dumpet i dypet, så kan du stå der å vurdere om du vil drive med angiveri osv:-) Feige drittkjerring kaller jeg slike som deg:-)
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hvordan vet du at jeg er "kjerring"?
Gjest ->>- Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Ja, det kan du. Men det vil antagelig være langt mer effektivt å tipse forsikringsselskapet. Dersom de har fått erstatning for dressene er disse per def. forsikringsselskapets eiendom.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 takk for svar! vet ikke hvilket forsikringsselskap de bruker, men det kan jeg finne ut. Det er snakk om millionbeløp her...
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 sladderkjærring!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Feige angiverfitte:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå