Gå til innhold

kjæresten.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det bare meg som føler at kjæresten ikke viser nok interesse? Jeg babler og gleder meg,han lytter men spør sjelden om ting. Tror han blir litt lei..Dårlig med sexinteresse fra hans side og jeg må si at jeg føler meg rett og slett stygg og tjukk. Er det vanlig at menn blir distansert og rar når kroppen forandrer seg..? Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen der ja. Ang sex, sier han bare at han er redd for å skade fosteret, selv om jeg har slått inn i hodet hans gjennom hele forrige svangerskap og nå at dette ikke er mulig. Han gleder seg ikke på samme måten over magen som meg. Slik var han sist også, men han er en kjempe dyktig far. Selv om jeg savner litt nærhet, men den kommer tilbake når magen blir borte

Skrevet

takk for svar:) Vi får vel bare holde ut;)

Skrevet

Er nok kanskje litt vanskeligere for mannen og engasjere seg, siden det ikke er hans kropp det skjer noe med. De merker ikke alle endringene vi gjør, de kjenner ikke at noe lever inni dem, de skal ikke igjennom fødsel og amming slik vi skal. Så at de har litt mer "avstand" til det enn vi har, tror jeg er ganske vanlig. Blir liksom ikke helt virkelig for dem før de har barnet i armene. Her er det selvfølgelig store variasjoner, men tror mange føler slik som du. Nytter ikke å dytte det på dem heller, da tror jeg bare det oppfattes som gnål :-)

Akkurat den sexbiten deler jeg ikke din erfaring i, men tror nok, som en over her sier, at noen er redde for å skade barnet, noen syns det blir litt rart når det ligger en beibi rett inni der.

Uansett, lykke til videre, blir nok mer interesse når han får barnet i armene :-)

Skrevet

Tusen takk for det, du har nok rett. Jeg snakket så vidt med han om det for noen dager siden, jeg hadde sett filmen " knocked up" og fortalte om mannen i filmen som var bekymret for å skade barnet. Da sa han at han selv hadde tenkt på det. Lykke til videre du også:)

Skrevet

min gleder seg mer enn meg. Jeg sliter med plagene.. ikke no gøy det heller å se han stråle opp i nærheten av meg og magen mens jeg er ikke såå gira enda:(

Skrevet

Samme problemet her!

Vi snakket om sex her om dagen. Har vell hadt 2 forsøk siden jeg ble gravid for 14 uker siden...

Jeg tenker også på fosteret under akten, så da blir det ikke bedre for meg heller.

I går så jeg også filmen knoked up.

Det var en lettelse og se at det ikke var vi som hadde trøbbel med sexlivet...hehe

Jeg snakket litt med ei venninne som skal ha nr 2 om 2 dager:)

Hun sa det var likens for de også. Men at det var viktig med forspill.

Så da vi la oss i går, fant jeg frem massasje olje og ba mannen min legge seg på magen og at jeg skulle være snill med han.

Han fikk 15 minutter amatørmessig massasje.

Men gjett hva det førte til!

Masse kos!!!

Han strøk på meg og magen og var så god og snill med meg.

Etterhvert ble det litt klining også. (har vell ikke skjedd på noen måneder det heller...)

Og endte opp med forsøk på sex.

I starten var det fryktelig tørt og føltes som om det var stengt inni der.

Men etter laaang tids pleie, ble det straks mye bedre.

Det gikk veldig bra, og ble veldig godt.

Men etter ett par minutter ble akten avsluttet for min mann som ikke klarte å holde ut så lenge stakar:) Long time no seen:) hihi

Vi snakket litt sammen etter på om hvordan vi hadde følt det, og var begge litt bedre til mote etterpå.

Mannen min har tidligere sagt at han er engstelig for å ha sex med meg i tilfelle jeg skulle begynne å blø eller at noe skal gå galt med bebisen.

Men jeg har forklart han at om det skal skje så ville det skjedd uansett.

Har også vist han temasidene her på Bim så han kan lese litt selv også. Det har han syntes vært kjekt.

Så alle dere andre, masse lykke til!!

Skrevet

Sambo er veldig interrisert i hva som skjer. Når han kommer fra jobb vanker det kyss og klem, en hånd på magen min mens han lurer på om det har vært mye liv i løpet av dagen =o)

Når mini har trim inni magen bruker jeg å ta hånden hans og legg på magen så han òg får kjenne sparkingen. Noe han setter stor pris på, og han merker jo og at sparkene blir kraftigere etterhvert som tiden går!

Han synes foresten det er veldig sexy med en gravid kvinnekropp, det er nok heller meg det står på når det gjelder sex`n..

Har problemer med å tenne skikkelig, så det blir mye kosing istedet, og trenger laaaaang tid på forspillet. Prøver å gjøre det beste ut av det =o)

Har du forresten prøvd å ta initiativet til sex selv?

Du sier han er fllink til å lytte, prøv å fortelle han hvordan du føler deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...