Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 hvordan gjøres det? Er det mange tester? Koster det noe? Hvor lang tid tar det?
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2007 #2 Skrevet 6. desember 2007 En venninne av meg holdt på med utredning i en alder av 19/20 år fordi hun (og menneskene som sto henne nær) merket at det var noe, men man vet jo ikke hva, selv om hun selv og også andre mente at tegnene på "jente-ADHD" var ganske tydelige. Hun fikk beskjed om at det kan ta halvannet til to år, men er jo bare å ta kontakt med fastlegen din og høre hvordan du går frem?
xxxo Skrevet 8. desember 2007 #3 Skrevet 8. desember 2007 man får side på side med spørsmål man skal svare på og samtaler med flere forskjellige. var inn i flere omganger. 4 kanskje? og det tok flere timer hver gang. var vel inn med ca en ukes mellomrom tror jeg.. husker ikke hvor mye det kostet, jeg var 17, mamma betalte. men jeg lurer på om det var 250 kr hver gang + noe.. fikk svar etter 4-5 måneder og fikk medisin rundt 4-5 måneder senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå