Gå til innhold

ultralyd i morgen tidelig. Flere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guri malla som jeg gleder meg, blir spennende å få vite kjønnet, jeg håper på jente og sambo håper VELDIG på gutt, men som vi sier, så lenge vi får et friskt barn er det det viktigste... juhu... blir så morrooooooo...

Mens terminen min er 8mai, så det blir spennende å se hva den nye terminen blir...

Skal man ha med urinprøve eller no???

Flere som skal i morgen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

urinprøve trenger du ikke..bare utvendig ul.. men ikke få opp håpet ikke sikkert dere får se kjønnet..

Skrevet

Vi skal i morgen,

Gru/gleder meg veldig.

Kjønn spiller ingen rolle for oss, men vi vil gjerne vite om vi får.

Håper bare på å få drømmebeskjeden om at alt ser bra ut.

Og så håper jeg at terminen ikke blir flyttet noe særlig. Den er forrsten dagen etter deg enn så lenge.

Tror ikke vi trenger urinprøve på dette, med mindre det står i innkallingen din da? Det står ikke i min.

Lykke til!

Skrevet

Om vi ikke får vite kjønnet i morgen kommer jeg tilå fly på veggen tror jeg... hehe... men da bestiller vi isåll en ny time.. må jo vite det... hehe...

Skrevet

Hei i sjokk og lykkerus!

Tror ikke det stod det på min heller, men jeg har klart å surre vekk innkallelsen.. hehe, vi har akuratt flyttet inn i huset vi har bygd, så ikke fått helt orden på alt av papirer enda...

Håper å på å få beskjed om at alt er helt fint... krysser fingrene for det.. Håper virkelig heller ikke at terminen blir flyttet no særlig, kjipt å bli satt tillbake liksom... tida går seint nok fra før, så blir terminen flyttet får vi bare håpe det er med et par dager...

Du må gi beskjed i morgen hvordan det gikk da, spennende å høre :)

Masse lykke til :)

Hvor langt på vei er du forresten???

Skrevet

Hei igjen.

Har foreløpig termin 9. mai så er akkurat gått over i min 19. uke. Nå syns jeg tiden bare flyr avgårde, ikke så lenge siden jeg var ny på 1. tri føler jeg. Jeg har forresten allerede blitt satt tilbake 2 uker etter tidlig ul, så nå vil jeg gjerne beholde den terminen jeg har fått ; )

Hvor langt er du på vei? Og hvor i landet holder du hus?

Skrevet

Da håper vi du får beholde termindatoen din nå da, kjipt å bli satt tillbake...

Jeg er 18+2 i morgen, har vært på tidleig ul, men har forløpig beholdt terminen.. jeg bor i Arendal...

hvor bor du da???

Skrevet

Jeg bor i Bergen. Er innflytter, men trives godt i regnbyen :)

Skrevet

Var på ultralyd i dag jeg. Så utrolig herlig å se den lille bylten. Hadde VEEELDIG magefølelse på at det var ei lita jente, men der tok jeg feil, gitt. Var vel ikke tvil om at det var en liten herremann. Snoppen sto rett til værs :-) Jeg så det selv før jordmora sa noe som helst.

Egen beregnet termin er 9.mai. Ultralyd sa 10.mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...