God gammel aargang - født Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 I dag har jeg vært på kontroll hos JM - 35+2. Jeg er 40 og førstegangs, har ingen erfaring med unger og har aldri skiftet en bleie før. Gjennom BIM har jeg fått svar på det jeg har lurt på underveis, som f.eks. hva jeg skal pakke i sykehusbagen, hva jeg må ha kjøpt inn av klær og utstyr hjemme - samt alt det jeg har lurt på om kroppen min. På kontrollen i dag ble jeg så innmari fornøyd. SF-målet ligger der det skal, fosterlyden er bra, det er mye liv, jeg har ikke lagt på meg flere kilo enn normalt, blodprosenten har faktisk økt litt i det siste, blodtrykket er perfekt og bekkenløsningen har stagnert. Eneste jeg er "plaget" med er kynnere og vann i kroppen. Jeg ble så imponert over kroppen min som ser ut til å være laget for å produsere barn! For øvrig skriver jeg ikke dette for å hovere på noen som helst måte. Det er bare en spontan reaksjon fra min side over livet mitt her og nå. Håper for all del at andre har det like bra som meg!
Anettemor82 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det er alltid kjekt når naturen ordner seg som den skal:) synes det er bare koselig å lese sånne innlegg jeg. lykke til videre i svangerskapet:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Så kult, sånn skal det være!! Nyt den siste tida av svangerskapet, snart er den lille hos deg=)
God gammel aargang - født Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Hehe. Det hender jeg glemmer meg bort og sier "den tid den sorg" når det kommer antydninger til hvordan det vil bli å få barn. Da blir jeg raskt korrigert til "den tid den glede"... Jeg klarer ikke helt å forestille meg at jeg snart skal bli mamma. Men jeg er stolt av magen min og viser den gjerne fram i trange klær. Det går seg vel til.
Dolly Duck Skrevet 6. desember 2007 #6 Skrevet 6. desember 2007 For et herlig innlegg! Svangerskapet ditt høres helt flott ut, og du høres utrolig positiv ut! Kjekt å lese at ting føles godt! Masse lykke til til fødsel og møte med det nye medlemmet! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå