Gå til innhold

lurer på så mye rart jeg:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er skadelig å ta striper eller farge håret hos frisøren. har så lyst til å fornye meg til jul, men er redd for at slike ting kan være skadelig.. noen som vet?

i tillegg lurer jeg på om det er farlig å bowle når en er 34 uker på vei.. tenker på at kulen er tung og at det blir en voldsom kraft når du sender den avgårde. vi fikk gavekort på bowling til jul ifjor og har ikke fått brukt det enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare. Jeg har akkurat gjort det selv jeg :o)

Skrevet

Farget/stripet håret altså. Bowling prøvde jeg meg på i uke 27 ca og det var ingen stor sukse, jeg begynte å blø og fikk vondt i bekkenet.

Skrevet

kos deg både med bowlingkula og nytt hår,ingen fare

Skrevet

Hvis du tenker på om et er skadelig for barnet mtp stiping eller farging, vet jeg ærlig talt ikke. Skulle ikke tro det, det er jo ikke lenge man har dette i håret. Ei frisør som farget håret mitt var flere mnd på vei, henne kan tenkes skulle gjort noe annet for det er ganske sterke lukter. I dag har de også farging som ikke er så sterk. Hadde hørt med frisøren.

Om det er skadelig for håret? Når jeg har farget håret har dette fungert som en kur for håret mitt. Har alltid farget det oppmot min hårfarge, mørkbrunt. Hvis du skal tone det ned, få lysere farge, er dette skadelig. De må da først bleke også farge etterpå. Hvis dette er første gang, tror jeg ikke du bør engste deg for dette. Verre for de som bleker/striper det annen hver mnd.

Bowle tror jeg heller ikke er noe problem, med mindre du har bekkenløsning. Du skal helst ikke løfte tungt da. De sier jo at trening er sunt i graviditeten, så bowling kan være en form for trening.

Mitt råd: Bowle med god samvittighet :o)

Skrevet

flott:) tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg tenkte på skadelig for babyen. regner med at håret mitt tåler det. det gjorde da det sist jeg prøvde for noen år siden. men det er klart at håret er vel annerledes når en er gravid..

Skrevet

Hei, jeg må bare si dette, hvis det hadde vært skadelig å farge/stripe håret hadde jo samtlige frisører blitt umiddelbart sykemeldt når de ble gravide. Det blir de altså ikke! :)

Jeg striper håret hos frisøren, var der for to uker siden. Jeg tror det er viktig å fornye seg litt avogtil bare for sitt eget velvære. Kos deg hos frisøren! :)

Skrevet

Du sier noe der:) da blir det en liten tur til frisøren før jul. skal bli godt å fornye seg litt nå. føler ¨håret trenger litt oppmerksomhet det også..

Skrevet

Hei:)

Har vært hos frisøren 3 ganger i svangerskapet og det eneste som skjer er at du føler deg titusen ganger bedre:)

Er viktig og ta litt vare på seg selv også,dra til frisøren og kos deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...