Millapril Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Noen som har sett dette, eller? Vi trenger til å ha under julekjolene. Kunne godt tenke meg noe annet enn vanlig hvit bomull, men det funker det også.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Må det være body? Jeg har kjøpt en søt hvit bluse til å ha under den ene kjolen (ja, jeg har kjøpt flere julekjoler...må jo ha en egen adventskjole, må vite ;-) og den fant jeg på Lindex. Det er bare å stappe den pent i strømpebuksa, så blir det så bra under kjolen atte. Var en del av et sett med lille kjole.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kjøpte en litt penere hvit body på Cubus. Det eneste som er litt dumt er at det er krage på den.... Kanskje jeg skal snike innom Lindex og sjekke ut bluser? ;-)
Millapril Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Bluse nedi strømpebukse går sikkert bra det også. Er bare så veldig glad i body...hihi Skal sjekke ut den. Jeg trenger også flere, siden jeg også har flere julekjoler vi snart skal brekke inn! Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå