pusi og lille pusi:) Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 hei! æ oppdaga litt brungultslim idag, e d nåkka som e galt me den lille da? bør man få d undersøkt. e 8 uke på vei...
Glederseg:) Har født!! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 hei hei:) tror dette er veldig vanlig..jeg hadde brunt utflod i 2 uker før det ga seg på søndag nå..nå er jeg 8+0 og var på ultralyd igår..der sto alt bra til med den lille..er du veldig bekymret så anbefaler jeg tidlig ul,det hjalp veldig for meg..nå slapper jeg av mye mer:) håper og tror alt ordner seg.. klem klem
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 har lest det er helt normalt med småblødninger i svangerskapet. at det kan være rift i slimhinnen, som blir tynnere når man er gravid. jeg tror ikke det er farlig, men du bør ringe jordmor eller lege om du er bekymret
pusi og lille pusi:) Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 tusen takk for svaran, ble litt roli av d:) syns jeg hadde lest om d tidligere at d ikke var farlig, men var ikke helt sikker:) hjalp å få d bekrefta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå