Gå til innhold

Jeg er så glad :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en gammel flamme :)

Tror ikke vi har sett hverandre på 5-6 år..husker ikke hvordan å hvorfor vi aldri ble kjærester, men det er ikke så viktig nå. Det viktigste er at vi har truffet hverandre igjen, takket være facebook! Hehhe

Vi har nå hatt kontakt i snart fire måneder..men ikke sett hverandre så mye..Da han jobber på båt å har måttet stå ekstra, og at vi bor to timer ifra hverandre..men har likevel klart å holde god kontakt.

På mandag var jeg på besøk hos han (det var på en måte 4.daten vår)

Da hadde han laget hjemmelaget pizza å tent stearinlys :) Så spillte vi Play Station og moret oss masse sammen ;P

Så skulle vi se film...satt i hver våres sofa, i kanskje ti min. da han endeli kom å la sej sammen med meg..å da ble det ikke mye film kan du si ;)

Det var so herli å ligge er sammen med han å kose..har ikke hatt noen siden min eks..å det er et år siden!

Har det så utroli bra akkurat nå!! :) Er så betatt å ja igrunn nesten litt forelsket!! :) Måtte bare få det ut!! Endeli etter å ha sittet inne alene i snart to år..(min forrige kjæreste var ikke akkurat av den hjemmekjære sorten)

Dette her føles ut som om han er mannen i mitt liv!! :)

PS: Hvor galt er det å ha sex på "4.date"? hehe :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra:)

deilig å vite at "there's still hope" :)

Syns da ikke d er så galt..man gjør som man vil, og så lenge det er så bra som du skriver er det vel ikke noe i veien for å kose seg. det har du fortjent:) tihi

Skrevet

så herlig, elsker solskinnshistorier, gir meg håp hehe..

og 4. date er da laaaaaaangt fra galt! jeg synes det er lenge nok å vente jeg da hehe ;)

masse lykke til!!! får en herlig jul du nå :)))

Skrevet

Sååå deilig for dere :) Jeg har det på samme måte, er kjempeforelska i en veldig god kompis som jeg har kjent i 10 år. Vi har det utrolig fint og jeg tror og håper dette er the love of my life... :)

Ønsker dere ei herlig jul og en enda bedre fremtid sammen med din kjære :)

Skrevet

Tusen takk for gode ønsker!! :)

Jeg håper å tror at vi kommer til å bli et (radar)par etterhvert ;)

Ikke noe stress for min del, så lenge jeg vet at vi har hverandre.

Til sommern skal jeg flytte nærmere han, bare 20 min fra hverandre..vi gleder oss skikli begge to..å lillegutt seffølgeli, da får han pappan sin mye nærmere også :)

I julen skal vi bare kose oss..å jeg skal nyte å være forelsket..selvom flammen min er utepå de syv hav!!

Kose dere alle sammen, og lykke til med deres kjære :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...