Gå til innhold

Når la dere barna på eget rom? Eller har planer om....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 2mnd nå. Sover stort sett hele natten. Kanskje hun trenget et måltid mot morgenen.

Lurer på å legge henne på eget rom alt nå.

Virker som vi forstyrrer henne når vi legger oss.

Men har hørt at de har større risiko for krybbedød om de kommer på eget rom for tidlig?

Så er jeg litt redd også da.... Er jo så godt å bare ta en titt i senga om jeg våkner på natta :) Noe som kanskje skjer vell ofte.

Når la dere barna på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vesla fikk eget rom da hun var 3 mnd. Da sov hun natten igjennom og vi også merket at hun ble urolig når vi listet oss inn. Tror det var bra for oss alle tre.

Skrevet

Vi la tigergutt på eget rom da han var 2 mnd. Vi forstyrret hverandre, og ingen av oss sov noe godt.

Dette med krybbedød må du ikke tenke på. Sannsynligheten er ekstremt liten, og det er nok ikke noe du kan gjøre fra eller til om dere ligger på samme rom.

HS sa til meg at vi gjorde det vi følte var best, og kjenne etter hva som passet oss!

Skrevet

Da hun var 6 mnd... Men hadde jeg visst at det var det som skulle til for at hun skulle sove hele natten, hadde jeg nok forsøkt tidligere.

Du kan jo forsøke å legge henne på eget rom. Går jo an å flytte henne tilbake dersom du uroer deg for mye.

Dessuten ligger hun jo "på eget rom" før dere går og legger dere...

Skrevet

Vi begynte med det da hun ble 5 mnd. Hadde begynt med det mye før hadde vi visst resultatet av det tidligere.

Vi har jo babycallingen på hele natten, og sjekker henne før vi legger oss.

Skrevet

3,5 mnd, var akkurat passe synes jeg for han sov hele natten uansett + at jeg fikk sove bedre.

Skrevet

Lillegutt er straks 1/2 år og sover fortsatt ved siden av meg.

Har ennå ingen planer om at han skal flytte inn på sitt rom.

Skrevet

Vi tenkte å fikse rommet hennes og legge henne der i juleferien, da er hun rett over 5 mnd.. Blir spennende. Har stor tro på at det vil hjelpe med natesøvnen til oss alle, men jeg er ikke helt klar for å flytte på henne enda. Ikke pappan heller for den del.. :0) Er noe en må føle på selv tror jeg..

Skrevet

Hun skal ligge ved siden av meg til hun er 1 år, det er det som er anbefalt og da gjør jeg det.

Skrevet

Vi har planer om å legge lillegutt på eget rom rett over nyttår.. Han blir da 6 mnd 13 januar, og vi synes det er passe... Merker at vi forstyrrer han når vi skal legge oss, og han forstyrrer oss om natta.. tror alle kommer til å få sove bedre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...